رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با تأکید بر ظرفیت علمی و عملی این دانشگاه گفت: مسئولان استان چالش‌های خود را مطرح کنند.
کد خبر: ۷۷۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 11 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدحسن برهانی‌فر با اشاره به قدمت دانشگاه آزاد اسلامی در این استان گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموخته به جامعه تقدیم شده و در حال حاضر نیز بیش از ۴۲ هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند.

وی با تشریح توانمندی‌ها، دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی تصریح کرد: این دانشگاه، دانشگاهی جامع با رویکرد بین‌المللی است و در این راستا  رایزنی برای همکاری با کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه، عراق، افغانستان، پاکستان، موریتانی و چین را انجام داده‌ایم.

برهانی‌فر دراین‌باره افزود: با نمایندگان برخی از دانشگاه‌های معتبر در این کشورها رایزنی شده است و جلساتی نیز در آینده نزدیک در همین خصوص با مسئولین سایر دانشگاه‌ها خواهیم داشت.

برهانی‌فر با اشاره به رویدادهای مهم سال ۹۸ گفت: برگزاری همایش ملی بتن، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز به میزبانی واحد کرج و همچنین نشست مشترک با هیئتی از چین در خصوص راهکارهای مقابله با سیل از مهم‌ترین رویدادهای علمی در سال جاری بوده است.

رئیس واحد کرج با اشاره به اجرای طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای رفع نیازهای جامعه خاطرنشان کرد: کاهش وابستگی به واردات اولویت ما است و با ساماندهی پژوهش‌ها در راستای این هدف سعی در تحقق آن داریم.

وی در پایان  با تأکید بر ظرفیت علمی و عملی دانشگاه از استاندار البرز و سایر مسئولین استانی خواست تا نیازهای استان را با دانشگاه در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار