مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از تاکید استاندار البرز به مناسبت روز خبرنگار یاد کرد و گفت: صرف نظر شکایات مدیران دستگاهها از شکایات خبرنگاران می تواند با اطلاع رسانی رسانه ها به عنوان حق اصحاب رسانه در سایر استانها دنبال شود.
کد خبر: ۷۷۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 15 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سودابه رادفر به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه البرز، اضافه کرد: تاکید استاندار مبنی بر صرف نظر مدیران دستگاهها از شکایت خبرنگاران، خبر مهمی بود که در آستانه روز خبرنگار مطرح شد.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشت: پیگیری این موضوع می تواند بسیاری از مشکلات حقوقی البرز را به عنوان پایلوت حل و فصل کند و این اتفاق در سایر استانها نیز دنبال شود و امیدوار شد که بسیاری از پرونده های شکایت از خبرنگاران بسته شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، اضافه کرد: در شش ماهه سال گذشته تاکید بر این بود که پوشش صددرصدی تلفن همراه برقرار شود که 38 درصد پیشرفت داشتیم.

رادفر گفت که امسال نیز پوشش 100 درصدی تلفن ثابت البرز را پیگیری خواهیم کرد.

این مدیر استانی در ادامه با معرفی سامانه #800* گفت: این سامانه برای غیر فعال کردن پیامک های محتوایی و تبلیغی، در دسترس مشترکین است.

رادفر، گفت: همچنین سامانه 195 به صورت 24 ساعته، شکایات مردمی از خدمات ارتباطی را ثبت و مرحله به مرحله اقدامات انجام شده را به اطلاع معترضان به صورت پیامک، اعلام می کند.

وی در ارتباط با ارائه کارت سوخت در استان البرز نیز گفت: 100 هزار کارت سوخت وارد استان البرز شده که قسمت عمده ای وارد چرخه توزیع شده و بخشی به لحاظ بحث مالی در مسیر توزیع است.

رادفر ادامه داد: مرحله دوم مربوط به افرادی خواهد بود که به دفاتر پلیس +10 مراجعه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار