معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عوامل شرارت خیابان شهدای صفری اراک که در چند شب گذشته با درگیری و قدرت نمایی باعث سلب آسایش ساکنان این منطقه شده بودند در عملیات پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند
کد خبر: ۷۷۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 15 August 2019

عاملان شرارت در خیابان شهدای صفری شهر اراک دستگیر شدند

 سرهنگ محمود خلجی افزود: گزارش درگیری خیابانی و شرارت  این افراد به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی به سرعت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پیش از حضور گشت انتظامی، عاملان این درگیری متواری شده بودند اما، با  توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی کار شناسایی این افراد شروررا کلید زدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در پی تحقیقات تخصصی پلیس ۹ نفر از عاملان این درگیری، شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه به چنگال قانون گرفتار آمدند.

سرهنگ خلجی بیان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد.

وی توضیح داد: در جریان دستگیری این افراد شرور شماری آلات جرم کشف و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هر گونه اخلال در نظم عمومی گفت: شهروندان در صورت داشتن اطلاعات و مشاهده صحنه‌های شرارت مراتب را برای بررسی از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ خلجی همچنین از دستگیری فردی که به بهانه تست بازیگری دختران اراکی را اغفال می‌کرد خبر داد و گفت: این متهم پس از تشکیل پرورنده  روانه زندان شده است.  

وی توضیح داد: متهم این پرورنده با شناسایی دختران جوانی که شیفته  بازیگری بودند خود را به عنوان کارگردان و بازیگر فیلم و سریال معرفی  و در شبکه‌های اجتماعی و  محیط‌های عمومی اقدام به تبلیغات برای جذب دختران و زنان جوان برای تست بازیگری می‌کرد.

سرهنگ خلجی افزود: با اعلام شکایت‌های متعدد رسیدگی به این موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت و متهم که به صورت مخفیانه و با نامی جعلی فعالیت می‌کرد، دستگیر و کلیه تجهیزات او توقیف شد.

 محموله قاچاق  ۸ میلیارد ریالی در استان مرکزی توقیف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک محموله قاچاق به  ارزش ۸ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال در عملیات پلیس این استان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در تحقیقات پلیس تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در جاده‌های استان محرز شد و برنامه ریزی لازم را برای  توقیف آن صورت گرفت.

وی  بیان کرد: این محموله توقیفی از یکی از استان‌های همجوار به مقصد تهران در حال حرکت بود و تمهیدات اجرایی پلیس شناسایی و  متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: راننده این خودروفاقد مدارگ قانونی برای حمل کالا بود.

سرهنگ مفخمی شهرستانی یادآور شد: در بازرسی از این خودرو ۷۶ کارتن انواع نوشیدنی، ۵۴ کارتن انواع صابون و ۳۴۱ طاقه پارچه خارجی قاچاق  کشف شد.

وی افزود: متهم این پرورنده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

حوادث رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری این استان در ۲۴ ساعت اخیر ۲ کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت.

سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: یکی از این حوادث رانندکی  ساعت ۲:۲۱ دقیقه روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در کیلومتر ۴۲  محور اراک - توره رخ داد که یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد و راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح  وبرای پیگیری اموردرمانی به به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: علت بروز این تصادف از سوی کارشناس  پلیس راه بی احتیاطی  راننده و نداشتن  توانایی در کنترل وسیله نقلیه بیان شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: حادثه رانندگی دیگر ساعت ۷:۴۷ دقیقه صبح دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون اویکو با یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر ۳۵ محورقدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست که در پی آن موتورسیکلت سوار به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: علت این تصادف نیز  توجه  نداشتن به جلو از سوی راننده کامیون عنوان شده است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار