نخستین دوره مسابقات کشوری رالی خانوادگی خودروهای سنگین به میزبانی البرز برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 17 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز  گفت: نخستین دوره مسابقات چند جانبه کشوری رالی خانوادگی خودروهای سنگین «جام‌کرامت رانندگان» شامگاه جمعه ۲۵ مرداد ماه به میزبانی استان البرز و با همکاری پلیس راهور البرز و پلیس راه کرج - قزوین برگزار شد.

اردشیر درویشی بیان کرد: این مسابقات در سه کلاس آقایان، خانوادگی و کامیون های ۱۰ چرخ و با شرکت بیش از ۶۰ نفر از ۱۷ استان کشور برگزار شد و رانندگان‌ مسافت ۱۰۰ کیلومتری از میدان استاندارد کرج، بلوار کامیونداران تا منطقه سهیلیه هشتگرد را طی مسیر کردند.

درویشی با بیان اینکه این گونه مسابقات در دو کشور آمریکا و روسیه برگزار می شود افزود: برگزاری این مسابقات گام موثری در توسعه همگانی ورزش اتومبیلرانی خواهد بود بنابراین این مسابقه با توجه به اهمیت ایمنی در جاده ها و به منظور احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و با محوریت «صحیح برانیم» برگزار شد.

وی توضیح داد: در این دوره از رقابت ها در هر کلاس از ۶ نفر برگزیده تقدیر به عمل آمد و به پیشکسوت ترین راننده و زیبا ترین خودرو لوح تقدیر و کاپ اهدا شد و مسابقه با اهدای کاپ اخلاق به بااخلاق ترین راننده به کار خود پایان داد.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز ادامه داد: با توجه به اهمیت گسترش ورزش در کانون خانواده مسابقات رالی خانوادگی، به عنوان یک رقابت ورزشی مهیج و مفرح در کنار خانواده می تواند زمینه مناسبی برای ایجاد پویایی و نشاط در کانون خانواده باشد لذا تلاش می کنیم مهر ماه سال جاری دومین مرحله این مسابقات را در استان البرز برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار