مدیرکل بهزیستی البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون هیچ مهد کودکی در استان پلمب نشده است.
کد خبر: ۷۷۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 17 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ اسدالله حیدری اظهار کرد: مهدکودک‌های غیرمجاز به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول مهد کودک‌هایی هستند که از هیچ سازمانی مجوز ندارند و دسته دوم مهدکودک‌هایی هستند که از سازمان و مراکزی به جز بهزیستی مجوز گرفته‌اند که ما آماری از تعداد هیچ یک از آنها نداریم.

وی ادامه داد: بهزیستی تنها متولی صدور مجوز مهد کودک است و فعالیت سایر مراکزی که در قالب خانه بازی یا کلاس خلاقیت اقدام به نگهداری چند ساعته از کودکان می‌کنند، مورد تایید نیست.

این مسئول تصریح کرد: ماهیت مهدکودک فقط نگهداری از کودک است و مهد کودک‌هایی که فعالیت آنها جنبه قانونی دارد باید مجوز و پروانه فعالیت خود را روی دیوار بزنند و حق ندارند از جایی به جز بهزیستی مجوز نگهداری از کودک بگیرند.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت:  در حال حاضر 283 مهد کودک شهری و روستایی در استان فعالیت دارند که 15 هزار کودک در آنها نگهداری و آموزش داده می‌شوند.

حیدری با اشاره به نظارت جدی بر فعالیت مهدکودک‌های استان گفت: ناظران و کارشناسان بهزیستی به طور مستمر به صورت سرزده از مهدکودک‌های استان بازدید و وضعیت آنها را رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون هیچ یک از مهدکودک‌های استان لغو مجوز و یا پلمب نشده‌اند و تخلفات آنها در حد تذکر و اخطار بوده است.

برچسب ها: بهزیستی ، مهدکودک ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار