فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری فردی که با فریب افراد به بهانه جذب سرمایه گذاری در ساخت و ساز ویلا اقدام به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 19 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی به بهانه مشارکت در ساخت و ساز ویلا اقدام به دریافت مبلغ قابل توجهی کرده و پس از دریافت وجه متواری شده بود ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت .
وی افزود : در بررسی کارآگاهان مشخص شد متهم به صورت متقلبانه ای خود را پیمانکار ساخت و ساز ویلا معرفی کرده و با فریب مالباخته به منظور خرید و دریافت سود مشارکتی در ساخت و ساز ویلا از وی مبلغی را دریافت کرده است.
این مقام انتظامی افزود : این فرد کلاهبردار با استفاده از ماشین های گران قیمت اعتماد مالباخته را جلب کرده و 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از او دریافت کرده که پس از دریافت وجه ارتباط خود با وی را قطع و متواری شده است .
سرهنگ فضلی علیشاه بیان کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در شهر هشتگرد شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری و دریافت وجه اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد ناشناس که با روش های متقلبانه خود را مسئول و یا صاحب اموال فراوان جلوه می دهند پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار