مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم گفت توجه شورا و شهرداری قم به توسعه متوازن فرهنگی در محلات، با محوریت مساجد ستودنی است.
کد خبر: ۷۷۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۶ 21 August 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان در دیدار نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم، ضمن تقدیر از توجه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار قم به توسعه متوازن فرهنگی در محلات با محوریت مساجد، شهر قم را از این نظر الگویی مناسب برای مدیریت سایر کلانشهرها دانست و از حمایت دکتر سقائیان نژاد و شورای شهر قم از طرح‌های فرهنگی قرارگاه فرهنگی مصلی قدس تقدیر کرد.

وی ضمن اشاره به اختصاص و افتتاح فضایی ویژه در مجموعه فرهنگی مصلی قدس به نام مسجد جمعه قم توجه به مساجد را باقیات الصالحاتی ماندگار برای شورا و شهرداری قم دانست.

مسؤول نهاد نماز جمعه قم با اشاره به همکاری و عنایت ویژه دکتر سقائیان‌نژاد به قرارگاه فرهنگی مصلی قدس و نمازگزاران جمعه قم، خواستار حضور مدیران شهرداری در بین نمازگزاران جمعه در قالب میز خدمت و طرح رقابت در خدمت برای پاسخگویی به سؤالات مردمی شد.

ولدان در این دیدار ضمن اشاره به تجربه موفق میزبانی زائران اربعین در سال‌های گذشته، خبر از راه اندازی موکب دائمی مصلی قدس در روزهای آینده داد و ارائه خدمات دائمی به زائران، مسافران و مجاوران در تمام ایام سال را از اهداف راه اندازی این موکب بزرگ اعلام کرد و خواستار حمایت و همکاری مدیران استان از این حرکت بزرگ شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدار به حمایت از هر گونه طرح مسجد محور از طرف اعضای شورا تاکید و بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توسط شهرداری تاکید کرد.

حسن بختیاری ضمن اشاره به طرح‌های ویژه مدیریت شهری قم در ایام اربعین آمادگی شورا و شهرداری را برای حمایت از موکب مصلی قدس اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار