شهردار کرج گفت: تلاش می کنیم تا دو سال آینده بخشی از فاز نخست خط (۲) قطار شهری کرج حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۷۷۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 22 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی کمالی زاده اظهار کرد: قرارداد خرید ۱۲۰ واگن به منظور تامین تجهیزات مترو کرج با این شرکت منعقد شد و رایزنی های لازم برای خرید دو رام قطار (هر رام دارای هشت واگن) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش هر واگن را حدود یک میلیون یورو است، عنوان کرد: مقرر شده است تامین مالی آن در قالب فاینانس و با بهره گیری از کمک دولت و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام شود.

شهردار کرج ادامه داد: با تامین مالی صورت گرفته و فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته و ۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری، تلاش می‌ شود تا دو سال آینده بخشی از فاز اول خط دو مترو کرج، حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره‌برداری برسد.

کمالی زاده با بیان اینکه برای آغاز، در اختیار داشتن چهار رام واگن ضروری است، عنوان کرد: به همین منظور به با سفر شهر ابهر ضمن بازدید از خطوط تولید، موضوع خرید ۲ رام (به تعداد ۱۶ واگن) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

برای خریداری این واگن ها؛ تا کنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده و دو رام (هر رام دارای هفت واگن) تحویل شهر کرج شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار