مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان البرز گفت: پنج طرح آبرسانی و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 983 میلیارد ریال در حوزه آبفای شهری البرز در هفته دولت با حضور وزیر نیرو و استاندار البرز به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۷۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 22 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غلامرضا رضایی فر با بیان اینکه پنج طرح آبرسانی و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 983 میلیارد ریال در حوزه آبفای شهری البرز در هفته دولت با حضور وزیر نیرو و استاندار البرز به بهره برداری می رسد، گفت: در این راستا طرح آبرسانی و انتقال آب از پکیج تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد به فاز هفت این شهر شامل بهره برداری از دو مخزن ذخیره آب اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان البرز ادامه داد: آبرسانی به کمالشهر شامل بهره برداری از یک مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی و پنج هزار متر خط انتقال و توزیع و همچنین حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه با آبدهی ۱۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز از جمله طرح هایی است که اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره برداری از خط انتقال آب پنج هزار متری از تصفیه خانه آب شماره دو کرج به رجایی شهر و مهرشهر با ظرفیت انتقال ۲۰۰ لیتر بر ثانیه و بهره برداری از ۷۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در کرج بزرگ، شهر جدید هشتگرد و نظرآباد دو طرح دیگری هستند که با حضور وزیر نیرو به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب ها: فاضلاب ، آب ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار