حادثه
 فرمانده پلیس راه استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در کمربند شمالی اراک صبح روز پنجشنبه ۳ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
کد خبر: ۷۷۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 22 August 2019

حادثه رانندگی در کمربند شمالی اراک ۳ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت

 سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود:  این حادثه رانندگی در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو پراید، تیبا و تریلی در کیلومتر ۲ کنارگذر شمالی اراک  رخ داد. پ. وی اظهار داشت: در این تصادف راننده خودروی پراید و ۲ نفر از سرنشینان خودرو تیبا به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باختند و ۲  سرنشین دیگر خودروی تیبا  نیز مصدوم  و برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بررسی کارشناسان پلیس راه علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی پراید نسبت به ۲ وسیله نقلیه دیگر اعلام شده است.

۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک مهر و موم شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در طرح نظارتی مردادماه پلیس در اراک مهر و موم شد.

 سرهنگ «محمود خلجی» افزود: با توجه به مطالبه مردمی در تشدید طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی، ایم مهم در مردادماه جاری با طرح‌های مشارکتی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح‌های نظارتی، ۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مهر و موم و به متصدیان ۳۲۷ واحد صنفی متخلف اخطار داده شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده مواردی از تخلفات صنفی مراتب را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

۲۷۰۰ قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو بدون مدارک لازم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در یکی از جاده‌های این شهرستان شناسایی و ضبط شد.

سرهنگ «محمدعلی گودرزی» افزود: ماموران انتظامی شهرستان آشتیان در حین گشت زنی در یکی از جاده‌های اطراف این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند.
وی اظهار داشت: در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و پس از بازرسی لوازم یدکی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودور در این عملیات گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

استان مرکزی با یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲ شهرستان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار