دادستان کرمانشاه :
دادستان کرمانشاه گفت: جرایمی که در حوزه بخش‌ها رخ می‌دهد به دلیل وضعیتی که این حوزه‌ها دارند نیازمند توجه ویژه و تشدید نظارت‌ها است. 
کد خبر: ۷۷۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 24 August 2019

 به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛ به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی در نشستی که با بخشداران شهرستان کرمانشاه و در راستای بررسی مشکلات قضایی بخش‌های شهرستان با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، فرماندار و بخشداران کرمانشاه در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه برگزارشد، اظهار کرد: جرایمی که در حوزه بخش‌ها رخ می‌دهد به دلیل وضعیتی که این حوزه‌ها دارند نیازمند توجه ویژه و تشدید نظارت‌ها است. 

 صادقی افزود: برای مقابله موثر و جدی با جرائمی که در حوزه بخش‌ها در حال ارتکاب است بایستی سراغ بخشداران رفت چراکه بر اساس قانون اولین وظیفه یک بخشدار پیگیری نظم و امنیت در حوزه مربوطه است. 

وی یادآورشد: البته اجرای این مهم نیازمند تعامل با دستگاه‌های مربوط به ویژه دستگاه قضایی است. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: ما معتقدیم تقویت حاکمیت قانون نیازمند تعامل با دستگاه اجرایی است و براین اساس حسب دستور ریاست معظم قوه قضاییه جلسات تعاملی با دستگاه‌های اجرایی در دادسرا در حال تشکیل است و بخشداران به عنوان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های که می‌توانند در تامین نظم و امنیت جامعه موثر باشد مورد توجه دادسرا قرار دارند. 

وی همچنین در این جلسه به نقش بخشداران در تحقق نظم و امنیت پرداخت و تاکید کرد: بخشداران بایستی با ورود به تمامی مسائل و معضلات حوزه خود و با توجه به ظرفیت‌های که در اختیار دارند نظیر استفاده از ظرفیت میانجیگری ریش‌سفیدان و مسائل را با روش‌های غیر کیفری حل و فصل نمایند. 

 همچنین در این نشست بخشداران به مسائل و مشکلات قضایی حوزه خود پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار