زارع از رشد ۶۴ درصدی پروژه‌های هفته دولت خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۶ پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 24 August 2019

 

تابناک / همزمان با آغاز هفته دولت، مراسم ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت این ایام با تجدید میثاق و گلباران مزار شهدا امروز(شنبه، ۲ شهریور) در گیلان آغاز شد.

 

«ارسلان زارع» در این مراسم که در گلزار شهدای رشت برگزار شد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن را مرهون خون شهدا دانست و گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت و دستاوردهای آن در شرایط هجمه کنونی دشمن است.

 

سرپرست استانداری گیلان بیان دستاوردهای نظام را امیدآفرین در جامعه دانست و از رشد ۶۴ درصدی پروژه‌های هفته دولت خبر داد و گفت: به همت دستگاه‌های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶  میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی سهم بخش خصوصی از این تعداد پروژه را بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه‌های هفته دولت امسال در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، آسفالت راه های روستایی، گردشگری، حمل و نقل، احداث فضاهای آموزشی و مسکن مددجویان کمیته امداد بوده که نشان‌دهنده عزم دولت و مسئولان در ایجاد آرامش و رفاه در تعامل و همدلی با مردم است.


در این مراسم که با هدف تجديد پيمان با آرمان‌های رهبر كبير انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، حاضران با ذكر فاتحه و گل افشانی مزار شهدا، ياد و خاطره تمامی شهيدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گفتنی است، هشتم شهريورماه سالروز شهادت شهيدان رجايی و باهنر است كه به اين مناسبت از دوم تا هشتم شهريورماه به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

برچسب ها: ارسلان زارع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار