امام جمعه شهرستان قشم؛
امام جمعه شهرستان قشم گفت: فضای مجازی از مهمترین ابزارهای دشمن در جنگ فرهنگی است و باید نسبت به مدیریت و ساماندهی آن اقدام شود.
کد خبر: ۷۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 24 August 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: بررسی وقایع ذیالحجه از آن حکایت دارد که تمام این ماه متعلق به امامت و ولایت است.

وی واقعه مباهله را از افتخارات و امتیازات استثنایی اهل بیت(ع) در قرآن برشمرد و افزود: نزول سوره «هل أتی» و آیه ولایت بخشی دیگر از این امتیازات به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به هدف قرار گرفتن بنیان خانواده‌ از سوی دشمن، بیان کرد: زوج‌ها باید زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را به عنوان خانواده اصیل اسلامی سرمشق خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: بزرگان و ریش‌سفیدان نیز باید برای اعتلای جامعه اسلامی در رفع اختلافات و تحکیم بنیان خانواده‌ها ایفای نقش کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: فلسفه نامگذاری هفته دولت لزوم اقتدا کردن دولتمردان به این دو شخصیت مخلص و خدوم است.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: گزینش کارگزاران در نظام اسلامی باید بر اساس معیارهای مطرح شده در عهدنامه مالک اشتر نظیر صلاحیت و تقوای افراد باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی است که باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد.

وی افزود: دشمن از مجرای جنگ اقتصادی به پیروزی نخواهد رسید و توامان جنگ فرهنگی را نیز برای تغییر افکار و عقاید جامعه ایران اسلامی به پیش می‌برد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: بصیرت، ولایتمداری، هوشیاری و حضور دولت و دستگاه‌های فرهنگی در صحنه راهکار غلبه بر دشمن در جنگ فرهنگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم، مدیریت فضای مجازی را یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد: ولنگاری در فضای مجازی و حقیقی در حقیقت یاری‌رسانی به دشمن در جنگ فرهنگی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف از مهمترین قوانین نظام اسلامی است که اجرای آن مورد مطالبه و حمایت قاطع مردم است.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه دشمنان توان مقاومت در برابر ملت مقتدر ایران اسلامی را ندارند، اظهار داشت: این ملت با هرگونه دزدی و تعدی به حقوق دریایی خود قاطعانه برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: دزدی دریایی انگلیس و آزادسازی نفت‌کش ایرانی به حکم دادگاه برای آنان ثمره‌ای جز ذلت در پی نداشت.

وی افزود: نیروهای مقاومت در منطقه دست برتر را دارند و پهپادهای یمنی قادر هستند هر نقطه‌ای را که اراده کنند با دقت بسیار بالا مورد هدف قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار