رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضمن گلایه از طولانی شدن انتخاب استاندار برای این استان از سوی وزیر کشور، گفت: مردم گیلان شایسته داشتن استاندار بومی هستند.
کد خبر: ۷۷۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 25 August 2019

تابناک / محمد صادق حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بلاتکلیفی استان گیلان در انتخاب استاندار، اظهار کرد: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و وضعیت امروز به شکلی نیست که بخواهیم تعلل کرده و انجام کارها را به فرصتی دیگر موکول کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با گلایه از وزیر کشور در زمینه عدم انتخاب استاندار برای این استان، گفت: اینکه استانی دو ماه بدون استاندار مدیریت شود قابل قبول نبوده و وزیر کشور باید در این زمینه هر چه سریعتر اقدام کند.

وی با تاکید بر داشتن استاندار بومی همانند سایر استان‌ها بویژه در شرایطی که تنها دو سال به پایان کار دولت تدبیر و امید باقیمانده است، افزود: این حق استان گیلان و مردم آن است که از یک استاندار بومی بهرمند باشند. جای سوال است که چرا وزیر کشور برای استان‌هایی همانند آذربایجان شرقی و مازندران و برخی استان‌های دیگر استاندار بومی انتخاب می کنند اما برای استان گیلان همیشه گزینه‌های غیربومی مطرح می شود. 

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی در گیلان متاسفانه در کابینه اول و دوم آقای روحانی حتی یک گیلانی به عنوان وزیر انتخاب نشد لذا از رئیس جمهوری درخواست می کنیم حداقل مطالبه مردم گیلان در انتخاب استاندار بومی را بشنوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار