کنسرتسالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی که پیش از این در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه برگزار شد به دلیل استقبال طرفداران به مدت یک شب تمدید شد.
کد خبر: ۷۷۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، کنسرتسالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی که پیش از این در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه برگزار شد به دلیل استقبال طرفداران به مدت یک شب تمدید شد.

از اجرای ۳۰ مرداد فیلم و متنی در فضای مجازی منتشر شد که فرزانه کابلی به اجرای پرفورمنسپرداخته است که باعث گفتمان زیادی بین مردم به ویژه در فضای مجازی درباره این اجرا شد. همچنینروزنامه کیهان به انتقاد از این موضوع پرداخت که سالار عقیلی در اینستاگرام خود پاسخ داد: «اگرچه خانم کابلی در جمع میهمانان سالن حضور داشتند، اما همه‌ی چندهزار نفری که در سالن بودند، شهادت خواهند داد که کنسرت از چهارچوب قانون خارج نشده و شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی کذب محض است.

از هم‌وطنانِ عزیز و رسانه‌های محترمی که طی ۲۵سال فعالیت هنری‌ام، همواره درکنار من بوده‌اند استدعا دارم اگر دوباره شایعه‌ای پیرامون سالار‌ عقیلی تولید شد، قبل از انتشار آن از صحت خبر اطمينان حاصل نماييد.»

کنسرت جاودانه های سالار عقیلی با نام «تنها می مانم» در تاریخ سه شنبه ۵ شهریور ماه ساعت ۲۱ در مرکز همایش های برج میلاد اجرا خواهد شد.

قیمت بلیت این کنسرت از ۴۵ تا ۱۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار