فرماندار ایلام گفت: در هفته دولت ۲۴ طرح اقتصادی، عمرانی با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۳۶۵ نفر در شهرستان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 25 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ خیرالله گراوند فرماندار شهرستان ایلام  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت : آب شرب شهر ایلام و بهبود چشمه گل گل و خط انتقال آب که در اثر بارندگی اخیر دچار مشکل شده از محل کل اعتبارات شهرستان، بحران و ملی ساماندهی می‌شود.

وی افزود: با تشکیل کمیته برنامه ریزی ۵۳ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای ۱۲۴ پروژه به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است.

فرماندار ایلام بیان داشت: ۳۶ طرح عمرانی طی سفر استاندار به شهرستان ایلام مصوب شد که تاکنون ۱۹ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری کامل رسیده است، و سایر پروژه‌ها نیز با تامین اعتبار فرمانداری در سال‌جاری اجرا می‌شود.

گراوند ادامه داد: در هفته دولت ۲۴ طرح اقتصادی، عمرانی با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۳۶۵ نفر در شهرستان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان داشت: در بخش اشتغال روستایی در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۳۱۹ طرح با اشتغالزایی ۶۹۷ نفر با تسهیلات ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: در حوزه اشتغال فراگیر نیز تعداد ۱۴ طرح با اشتغالزایی ۱۹۳ نفر و تسهیلات ۲۵دمیلیارد تومان بررسی و بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی گفت: مهمترین برنامه‌های فرمانداری شهرستان در سال‌های فعالسازی واحدهای راکد به تعداد ۱۰ واحد در حوزه صنعت و ۱۷ طرح در بخش کشاورزی ۳۷ طرح‌ در حوزه گردشگری با اشتغالزایی ۱۸۳ نفر است.

فرماندار شهرستان ایلام تصریح کرد: به منظور شناسایی مشکلات، کمبودها و برنامه ریزی در راستا توزیع اعتبار و رعایت توازن بخشی ۱۰۰ درصد در نقاط شهری و حدود ۸۵ درصد نقاط روستایی در راس برنامه‌های این فرمانداری قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار