استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با تاکید بر لزوم رعایت ضوابط مناسب سازی در اماکن عمومی استان گفت: بازه زمانی مشخص برای این مهم تعیین شود.
کد خبر: ۷۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 26 August 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست ستاد هماهنگی پیگیری مناسب سازی استان گفت: با تعیین بازه زمانی فرصتی برای مناسب سازی فضاهای عمومی و اداری تعیین تا این روند تسریع یابد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی پر تردد باید در اولویت مناسب سازی قرار گیرند، افزود: در بافت های فرسوده برای مناسب سازی و سهولت تردد معلولان، سالمندان و جانبازان از بالابر استفاده شود.

استاندار ایلام بر مشارکت بیشتر رسانه ملی در فرهنگ سازی مساله مناسب سازی فضاها تاکید کرد و یادآور شد: فراهم کردن زمینه تردد جانبازان، معلولان و سالمندان یکی از نیازهای این قشر در حوزه حقوق شهروندی است.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز با اشاره به عضویت 76 دستگاه در این ستاد گفت: در ارزیابی انجام شده در جشنواره شهید رجایی دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان موفق به کسب رتبه عالی شده است.

زهرا همتی افزود: همچنین در این ارزیابی 17دستگاه در زمینه اقدام های انجام شده بر اساس شاخص های مناسب سازی وضعیت مطلوب داشتند.

در این نشست مقرر شد دبیرخانه مناسب سازی اداره کل بهزیستی ایلام از طریق تیم تخصصی بازدیدی از مراکز درمانی مرکز استان داشته و برای مناسب سازی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار