هفته دولت - شازند
آقازاده استاندار مرکزی گفت::۱۵۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی همزمان با هفته دولت با صرف ۵۵۰ میلیارد ریال در شهرستان شازند بهره برداری شد که این طرح‌ها هدیه دولت به مردم این منطقه است. استاندار مرکزی: ۱۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شازند بهره برداری شد
کد خبر: ۷۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 26 August 2019

۱۵۵طرح عمراني و اقتصادي همزمان با هفته دولت در شازند بهره برداري شد

 

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد:  با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۳۵ نفر اشتغال زایی شده است.  

وی اظهارداشت: اجرای طرح‌های آبخیزداری با هدف جلوگیری از حرکت سیلاب و گل و لای در شازند انجام شده که گامی موثر در مدیریت بحران است.  

استاندار مرکزی در ادامه سخنانش گفت: کشاورزان از قیمت گذاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی ناراضی هستند و در این خصوص باید قیمت واقعی مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده افزود: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی با زحمات و هزینه کرد کشاورزان فاصله زیادی دارد و این مهم به مراجع فرادستی منعکس شده است.

وی همچنین در جمع مردم روستای «مالمیر» شهرستان شازند گفت: تامین آب آشامیدنی این شهرستان به ویژه روستا‌ها مطالبه جدی است و در این خصوص طرح آبرسانی به ۴۰ روستا آغاز شده است.

استاندار مرکزی گفت: عملیات آبرسانی به پنج روستای شازند امسال با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

آقازاده افزود: آبرسانی به این ۴۰ روستا در مجموع به ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

استاندار مرکزی در سفر خود به شازند همزمان با دومین روز از  هفته دولت با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در جریان این سفر با حضور استاندار مرکزی عملیات اجرایی ساختمان شرکت گاز شهر شهباز به وسعت ۸۱۱ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

زمین چمن مصنوعی شهدای روستای لودزر به وسعت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰  میلیون ریال نیز با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید که ۲ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات اداره ورزش و جوانان استان مرکزی و یک میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون ریال آن از محل دهیاری لودزر علیا تامین اعتبار شده است.

آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح آبرسانی با ۲۷ میلیارد ریال و بهره برداری از ۹ طرح آبرسانی از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور تیم اجرایی ارشد استان مرکزی در دومین روز از هفته دولت در این شهرستان انجام شد.

آقازاده همچنین با خانواده شهید «کی قباد جادنکو»  در روستای مالمیر دیدار کرد.

این شهید والامقام در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار