استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی افتتاح بیش از 150 هزار میلیارد ریال پروژه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان و هفته دولت را نشانه کم‌اثر بودن تحریم‌ها بر حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت توسعه، پیشرفت و اقتدار عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی با اعمال سخت‌ترین فشارها نیز نتوانسته است جلوی پیشرفت و آبادانی کشورمان را بگیرد.
کد خبر: ۷۷۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 26 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح پارک کوهستان در شهرک اندیشه تبریز، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان و حل مشکلات مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی در ادامه از تلاش‌های شهرداری تبریز در احداث پارک‌های محله‌ای قدردانی کرد و گفت: پارک‌های محله‌ای، مزایای متعددی همچون کاهش مسافرت‌های درون‌شهری و آلودگی هوا، جلوگیری از اختلاط فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها دارد.

پورمحمدی همچنین احداث پارک‌های محله‌ای را جزو ضرورت‌های توسعه شهری عنوان کرد و گفت: امسال شهرداری تبریز در نظر دارد ۲۵ پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهر احداث کند که جای قدردانی دارد.

گفتنی است با حضور استاندار آذربایجان شرقی، پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل پارک کوهستان در حد فاصل شهرک اندیشه وآخماقیه با هزینه ۳۰ میلیاردریال، پارک شهید مدافع حرم حامد جوانی با هزینه تملک و اجرا ۵۰ میلیارد ریال، مسیرگشایی خیابان مردانی آذر با هزینه ۶ میلیارد ریال، اتصال فاز ۲ و ۳ و بهره‌برداری از فاز ۳ و ۴ کانال رواسان با هزینه ۱۵ میلیارد ریال و خدمات عمومی عمرانی در محلات، روستاهای الحاقی و معابر سطح منطقه با هزینه ۵۹ میلیارد ریال می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار