فرماندار دشت‌آزادگان گفت: جاده‌ منتهی به مرز چذابه تا پایان شهریور و پیش از آغاز مراسم اربعین آماده می‌شود اما بعید است جاده نفت تا مواکب به دلیل عدم تامین قیر و دو قطعه از جاده سوسنگرد- بستان تا قبل از اربعین آماده شوند.
کد خبر: ۷۷۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 27 August 2019

حمید سیلاوی در رابطه با وضعیت جاده‌های منتهی به مرزچذابه و میزان آماده شدن آن‌ها پیش از آغاز مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: جاده حمیدیه- سوسنگر ورودی به دشت‌آزادگان در دو طرف در حال لکه‌گیری است در باقی مسیر جاده کمربندی را داریم که پیمانکار آن مشخص شده تا روکش آسفالت آن انجام شود.

وی با بیان اینکه جاده‌های منتهی به مرز چذابه تا بیش از مراسم  اربعین آماده بهره‌برداری می‌شوند، گفت:  از 5 قطعه جاده سوسنگرد-بستان حدود 3 قطعه در حال زیرسازی و آسفالت است؛ این جاده که توسط پیمانکار رها شده بود مشمول ماده 48 شده و مقرر شد تا پایان شهریور آماده شود.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: مسیر جاده بستان- چذابه که یک بخش آن مربوط به کمربندی جاده بستان که پیمانکار در حال انجام کار است که انتظار می‌رود تا اربعین جاده آماده شود.

سیلاوی افزود: جاده ارتباطی بستان-چذابه در دو محور قدیم و جدید نیز بر اساس مشکلاتی که در اثر سیل به وجود آمده روز گذشته اداره راهداری کار اصلاح جاده را آغاز کرده است.

وی در رابطه با جاده نفت ( حدفاصل جاده جدید و قدیم) گفت: این جاده نیز بر اساس وعده‌ای که پیمانکار داده تا پایان شهریور آماده می‌شود ضمن اینکه جاده ترانزیتی (ابتدای جاده نفت تا مواکب)  و دو قطعه  از جاده سوسنگرد - بستان بعید می‌دانم تا قبل از اربعین آماده شود چرا که پیمانکار با مشکل تامین قیر مواجه شده اما از آنجایی که زیرسازی آنها مهیا شده است می توان به صورت موقت از آن استفاده کرد.

سیلاوی عنوان کرد: عملیات آسفالت جاده بین مواکب از روز گذشته آغاز و مقرر شد هفته آینده زیر آسفالت برود اما جاده پشت مواکب از آنجایی که با مشکل پیمانکار مواجه شدیم و کار کُند پیش رفته در تلاش هستیم این جاده نیز آسفالت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار