همزمان با هفته دولت ،
فرماندار ملکشاهی گفت: هفته دولت ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.
کد خبر: ۷۷۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 27 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد تاسمه در جلسه کارگروه اشتغال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار کرد: با توجه به قریب الوقوع بودن سفر ریاست جمهور تعدادی از افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها به آن زمان موکول شده است.

تاسمه یادآور شد: از ۲۴۰ طرح پیشنهادی به بانک سینا جهت تسهیلات اشتغال زایی بنیاد مستضعفان تاکنون ۶۰ طرح از آن با مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان تخصص یافته است.

وی بیان کرد: در حوزه مشاغل خانگی ۲۲میلیارد تومان تسهیلات روستای در قالب ۱۸۸ شغل و با میانگین برای هر طرح ۵ الی ۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار ملکشاهی گفت: طرح آبرسانی به ۱۵۰ هکتار‌ از اراضی منطقه ملک آباد با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان و شبکه برق رسانی به طول ۶کیلومتر با مشارکت بسیج مستضعفین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پمپاژ گنبد پیرمحمد با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ زنی می شود، افزود: با دستور و پیگیری های استاندار ایلام، پروژه آب شیرین کن در هفته دولت و آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی اجرایی می شود.

فرماندار ملکشاهی از پیگیری های استاندار ایلام در بهره برداری از پروژه آب شیرین کن در هفته دولت و تسریع در روند اجرای آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی خبر داد و گفت:‌ پروژه آب شیرین کن واقعا مردم را امیدوار کرد و تا کنون پیشرفت فیزیکی آب شیرین کن را فقط مدیون استاندار هستیم و تا کنون یک ریال از اعتبارات آبفای کشور و حتی ملی به این پروژه اختصاص داده نشده، لذا انتظار نماینده عالی دولت در استان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تسریع در روند نصب آب شیرین کن تا هفته دولت است.

وی یادآور شد: طبق رایزنی های صورت گرفته توافق در تسریع پروژه آبرسانی و تصفیه خانه شهرهای ارکواز، دلگشا و مهر با تزریق به موقع اعتبارات ملی انجام گیرد و مدیران آبفای کشور به صورت میدانی از محل بازدید و جلسات رفع موانع رو مستمر برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار