کد خبر: ۷۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 28 August 2019

همزمان با هفته دولت، 8 پروژه عمرانی و عام المنفعه شهرداری بندر مرزی آستارا افتتاح شد.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، جواد معیتی، شهردار بندر مرزی آستارا شامگاه روز گذشته در آیین بهره برداری از این پروژه ها، اظهار کرد: عملکرد شهرداری در عمران و آبادانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حجم کار شهرداری بسیار بالا است و هیچگاه توقف ندارد، ادامه داد: در هفته دولت سالجاری 8 پروژه عمرانی و عام المنفعه در اقصی نقاط شهر به بهره برداری رسید که نقش بسزایی را در کاهش حجم ترافیکی و زیباسازی مبلمان شهری دارد.

معیتی با اشاره به اینکه تعریض و زیباسازی پل مرداب از مهمترین مطالبات شهروندان بود، افزود: این پل یکی از پرترافیک ترین نقاط شهر بود که با تعریض دهانه 27 متری به عرض 10 متر و اصلاح سیستم روشنایی، احداث باند کندرو و پل عابر پیاده با تونل نور و زیباسازی پارک شهید اکسیر به یکی از زیباترین مناطق شهر تبدیل شد.

وی اضافه کرد: پروژه بهسازی و مناسب سازی میدان شهید رجائی از دیگر پروژه هایی بود که با احداث کانال هدایت آب های سطحی، پیاده رو سازی، اصلاح میدان و سایر زیرساخت ها به اتمام رسید و مرود بهره برداری قرار گرفت.

شهردار آستارا خاطر نشان کرد: بهره برداری از آسفالت معابر، دو باب واحد خدماتی در محوطه ایستگاه برون شهری، اتاقک کارواش در محوطه ترمینال مسافربری، کف سازی و پیاده روسازی در اقصی نقاط شهر، آسفالت معابر و کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی در این هفته محقق شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در دهه فجر نیز شاهد بهره برداری از سایر پروژه های شهرداری خواهیم بود، تصریح کرد: نصب مجسمه میدان پرستار نیز از دیگر اقداماتی بود که مورد استقابل شهروندان و اهالی خیابان پاسداران قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، آیین بهره برداری همزمان از پروژه های شهرداری با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در پل مرداب با اجرای ویژه برنامه هایی از قبیل قرائت شعر، اجرای موسیقی، نمایش و نورافشانی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار