افتتاحیه سومین جشنواره فیلم کوتاه «موج» شامگاه امشب ۵ شهریورماه در جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 28 August 2019
«موج» سوم در کیش به راه افتاد/ یک دورهمی با طعم «فیلم کوتاه»

به گزارش تابناک کیش، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه «موج» شامگاه ۵ شهریور ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش با بریدن کیکی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به صورت مختصر برگزار شد، ابراهیم حصاری دبیر این جشنواره گفت: ما در این جشنواره قرار است تنها یک دورهمی خوب داشته باشیم از همین رو از بزرگانی که ما را همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: به شما خوش‌آمد می‌گویم و دوست دارم به شما خوش بگذرد و اگر کم و کاستی هست به پای تجربه کم من بگذارید ضمن اینکه در سازمان منطقه آزاد مدیران خوبی داریم که ما را همراهی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

حصاری در پایان تصریح کرد: فکر می‌کنم در اینجا تنها این دورهمی مهم است چراکه در سایر جشنواره‌ها، جوایز داده شده و می‌شود.

در ادامه مسعود رهبری رییس جشنواره عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما این بود که جشنواره در اسفندماه سال ۹۷ برگزار شود، ولی به تبع شرایطی که در کشور پیش آمد ما به یک باره در اسفندماه با حجم زیادی از گردشگران رو به رو و متوجه شدیم، نمی‌توانیم جشنواره را آنطور که در شأن هنرمندان است، برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از این جهت ناچار شدیم این شرمندگی را پذیرا باشیم و از دوستان خواهش کنیم چندماهی صبر کنند تا فضا بهتر شود. در این میان هم باید از سعه صدر و مشاوره‌های اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، صبر و تحمل تیم ارزیابی و انتخاب در بررسی چند اثر در یک زمان کوتاه و تلاش‌های هیات داوران تشکر کنم باید بگویم ما پس از یک سال در این نقطه ایستادیم و خدا را شاکرم که چراغ سوم از جشنواره فیلم کوتاه «موج» را روشن کردیم ضمن اینکه امیدوارم بتوانیم برای روشن کردن چراغ‌های بعدی آماده شویم.

رهبری در پایان اظهار کرد: منطقه آزاد کیش در سال‌های اخیر توجه زیادی به هنر به ویژه جشنواره‌های بین‌المللی داشته ضمن اینکه سال‌های سال این منطقه، محل حضور هنرمندان، برگزاری کنسرت ها، نمایش‌ها و ... بوده اما رویکردی که در سال‌های اخیر وجود داشته، نگاه ویژه به هنر ارزنده ای است که امکان عرضه در مجامع بین‌المللی داشته باشد. بسیاری از چهره‌های که امروز افتخار میزبانی از آنها را داریم به مناسب‌های مختلف به کیش دعوت شدند و این نشان دهنده این است که منطقه آزاد در حال تبدیل شدن به یک برند است.

سپس فیلم‌های کوتاه «حیوان»، «زونا» «خوابگردها»، «جل»، «تاسیان»، «داستان ناخودآگاه خورشید» به نمایش درآمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار