فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که برای برداشت‌های غیر مجاز از حساب شاکی یک سال انتظار کشید.
کد خبر: ۷۷۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 28 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا بیان کرد مدتی است که از حساب بانکی‌اش به صورت غیر مجاز برداشت می‌شود و تقاضای رسیدگی را دارد.

او ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و آنان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در مدت زمان کوتاهی عامل برداشت‌های غیر مجاز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، آن را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان افزود: متهم در ابتدا اتهام وارده را انکار، ولی با مشاهده مستندات پرونده به ناچار اعتراف کرد و گفت: حدود یک سال قبل هنگامی که فرزند شاکی درخواست فعال کردن رمز دوم کارت بانکی پدرش را داشت پس از فعال کردن، آن را به خاطر سپردم و برای برداشت آز آن یکسال صبر کردم و پس از این مدت شروع به خرید‌های اینترنتی و برداشت از حساب کردم.

رئیس پلیس مرودشت با اشاره به این که متهم بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال از این طریق برداشت کرده است، اظهار کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی بار دیگر به شهروندان هشدار داد: برای انجام عملیات بانکی حتما از افراد مورد اطمینان خود کمک بگیرند و حساب بانکی خود را به سیستم اطلاع رسانی پیامکی مجهز کنند و حتی الامکان کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز آن اقدام کنند.

برچسب ها: برداشت ، غیرمجاز ، حساب ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار