کد خبر: ۷۷۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 29 August 2019

محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی، بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی، پنجشنبه ۷ شهریور ماه به مازندران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز ۷ شهریورماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر افتتاح شد.

طرح توسعه ترمینال مسافربری فرودگاه نوشهر، بهسازی و توسعه ترمینال مسافربری فرودگاه نوشهر با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با حضور وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید.

محمد جواد آذری جهری در جلسه اقتصاد مقاومتی مازندران که در سالن بندر نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه  در شرق مازندران و منطقه آمل و لاریجان نیاز است اقداماتی  برای رفع مشکلات ارتباطی انجام شود، اظهار کرد:  مشکل موبایل و مخابراتی  در برخی روستاهای سیل زده همچنان وجود دارد.

وی خواهان تسریع در رفع مشکلات ارتباطی روستاها و مناطق سیل زده مازندران شد و تصریح کرد: مشکلات ارتباطی و مخابراتی روستاهای سیل زده تا ۲۳ روز دیگر باید رفع شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به وضعیت جاده چالوس و اینکه حدود یک کیلومتر از مناطق پر پیچ و خم این جاده آنتن ندارد، گفت: مسیر ارتباطی این جاده نیازمند توجه ویژه است.

آذری جهرمی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری شمال خاطرنشان کرد: مازندران قطب گردشگری است و توسعه زیر ساخت های گردشگری در این استان و مخصوصا شمال ضرورت دارد.

وی در ادامه افزود: یکی از راه های جذب گردشگر فراهم کردن زیر ساخت های حمل و نقل و مسائل مربوط به جا به جایی مسافر است که می تواند به بحث اشتغال و افزایش درآمد مردم کمک کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در شرایطی که جاده های استان مازندران در تعطیلات و پیک زمانی با ترافیک سنگیی رو به رو است، استفاده از حمل و نقل هوایی یکی از راه های جذب گردشگران شهرهای جنوبی کشور به شمار می رود.

جهرمی در خصوص توسعه فرودگاه نوشهر عنوان کرد: سالن مسافربری فرودگاه نوشهر که امروز انجام شد این فرودگاه را تبدیل به یکی از فرودگاه های کلاس خوب کشور کرده و باید در ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیمی گرفته شود که 6 پرواز هفتگی این فرودگاه افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: جاده چالوس نیازمند افزایش خط های اینترنت در بعضی از نقاط است که باید با توجه به حجم بالای سفر از این مسیر در دستور کار قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار