ماندانا جواهری در گفتگو با تابناک:
مددکار کرمانشاهی در کنگره بین المللی دانش اعتیاد در بحث تیم سازی، مدیریت اجتماعی و مشارکت اجتماعی به عنوان نفر برتر معرفی شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 31 August 2019

ماندانا جواهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار داشت: مددکاری اجتماعی به معنی ارتباط بین سازمان‌ها و مردم و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های اجتماعی تخصصی است.

وی در خصوص موفقیتش در حوزه‌ مددکاری اجتماعی گفت: در خصوص طلاق، آسیب‌های خانواده و اعتیاد فعالیت‌های زیادی انجام و اولین مددکار ماده ۱۶ استان کرمانشاه در دو سال گذشته بودم و در زمینه‌ اعتیاد کار کرده ام.

جواهری در ادامه افزود: اعتیاد نه تنها برای جامعه،بلکه برای خانواده و آینده کودکانِ خانواده‌ها بسیار آسیب زا است و به همین خاطر تمرکز بیشتری روی آن دارم.

وی تصریح کرد: انجمن مددکاران اجتماعی ایران ۱۳ استان را انتخاب، برنامه‌ بازگشت به زندگی معتادین در این استان‌ها به صورت درمان مداری روی ۲۰ معتاد اجرا و مدیریت شد و استان کرمانشاه نیز جز این استا‌ن ها بود که با هماهنگی‌هایی که با کمیته امداد و بهزیستی استان انجام شد، در یکی از کمپ‌های استان ۲۰ نفر که قصد بازگشت به زندگی را داشتند انتخاب و با که  ۱۴ نفر به زندگی بازگردانده شدند و مورد حمایت قرار گرفتند؛ حتی بعداز ترک اعتیاد با اداره کار و مسئولین رایزنی‌های شد که فرصت اشتغال برای این افراد ایجاد شود.

مددکار اجتماعی در پایان افزود: کرمانشاه به علت عملکرد خوب و آموخته‌های علمی و تجربی که کسب کرد، در سطح این ۱۳ استان توانست عملکرد خوبی را ارائه و من در کنگره بین المللی اعتیاد در بحث تیم سازی، مدیریت اجتماعی و مشارکت اجتماعی به عنوان نفر برتر معرفی شدم.

گفتنی است،بانوی مددکار کرمانشاهی با ۱۶ سال سابقه‌ی کار و مدیریت ۴ موسسه و دریافت تندیس مهر از حقوق بشر و به دلیل عملکرد خوب در زمان زلزله، نمونه‌ یک زن موفق کرمانشاهی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار