پلیس راهور استان البرز ، تردد وسایل نقلیه از بین دسته های عزاداری ماه محرم در معابر استان را ممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۷۷۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 31 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ غلامعلی شرق،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به حجم گسترده هیات های عزاداری درشب های محرم درمعابر عمومی استان البرز، تردد هر گونه وسیله نقلیه  موتوری و خودرویی از بین  دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

برای کنترل و ایجاد نظم بیشتر دسته های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان ها با هماهنگی انجام شده با مسئولان هیات ها و مساجد مقررشد که برای هر دسته عزاداری ۱۰ نفر به عنوان محرم یار برای ایجاد نظم با پلیس همکاری می کنند.
سرهنگ شرق افزود:  آموزش های لازم را برای کنترل و ایجاد نظم و برخی مسائل انتظامی از سوی پلیس های مجرب به محرم یاران ارائه شده و با هماهنگی با کلانتری و پلیس راهنمایی و رانندگی درمعابر به عزاداری می پردازند.

محرم یاران ملبس به جلیقه های مخصوص  شبرنگ در دسته های عزاداری در حال تردد هستند و از عزاداران خواستار همکاری بیش از پیش با این افراد هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز تاکید کرد: مسئولان هیات های عزاداری مسیر تردد عزاداران را درخطوط اصلی تردد انتخاب نکنند تا خدمات دهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با مشکل مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد که  متولیان دسته های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان ها موکول نکنند.

بیش از سه هزار هیات مذهبی در استان البرز فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار