فرماندار مهران خبر داد؛
فرماندار مهران گفت: این شهرستان از ابتدای شکل گیری دولت تدبیر و امید شاهد تحولات مثبت متعددی در حوزه های مختلف بوده است که از آن جمله می توان به رشد ۷۵ درصدی شرکت های نفتی اشاره کرد.
کد خبر: ۷۷۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 31 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی در مورد برخی از پروژه های زیرساختی اربعین هم اظهار داشت: ۸۲ کیلومتر از جاده ایلام به پایانه مرزی چهار بانده شده و تونل ۲ و سه نیز به سرعت در حال احداث هستند و چهار بانده کردن طول مسیر در دستور کار است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و با تسریع در تکمیل پروژه های زیرساختی اربعین سعی می شود که امسال معضل ترافیک و گره های ترافیکی در شهر مهران و ورودی آن ایجاد نشود.

 فرماندار مهران یادآور شد: کنار گذر غربی یک، زیرگذر و روگذر نیز در حال احداث است که زیرگذر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی روند تکمیل را طی می کند و با ایجاد این راه های مواصلاتی ۶۰ درصد از گره های ترافیکی شهر مهران کاهش پیدا می کند.

قاسمی از سران و بزرگان شهرستان مهران خواست با سعه صدر دولت را در راستای ایجاد پروژه های اربعین یاری کنند، چرا که اربعین به نوعی آبرو و معرف نظام، مهران و ایلام است و باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین همکاری های لازم بین اقشار مختلف مردم شهرستان مهران با مسئولان دستگاه های اجرایی صورت بگیرد.

 وی با اشاره به برخی خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مهران گفت: در بحث پروژه آبرسانی به بخش صالح آباد حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی در حال اجرا است.

قاسمی اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۶۳۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان مهران آماده بهره برداری یا کلنگ زنی بود که با توجه به سفر رئیس جمهور به استان ایلام ۹۰ میلیارد ریال از این طرح ها مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت و سایر طرح ها برای سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان موکول شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار