رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک کارگاه غیرمجاز تولید پودرهای بدنسازی تقلبی در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ کشف و پلمب شد.
کد خبر: ۷۷۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 02 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محسن راستین گفت: براساس گزارشات واصله مبنی بر تولید پودرهای نیروزا به صورت تقلبی در یکی از کارگاه‌های بخش چهارباغ، بعد از یک‌ ماه رصدهای اطلاعاتی این کارگاه که در آن مواد غیرمجاز مکمل‌های بدنسازی تقلبی با برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی که کاملاً حرفه ای با نصب لوگوی سلامت و برچسب‌های مطابق با اصل کالا تولید می‌شد، کشف و پلمب شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ گفت: طبق برآورد اولیه بیش از 10 میلیارد ریال مکمل‌های بدنسازی تقلبی در بسته بندی‌های خارجی از این محل کشف شد و در رابطه با این پرونده ۲ متهم دستگیر و کارگاه پلمب شد.

وی گفت: کالاهای کشف شده جهت بررسی به آگاهی منتقل شده تا توسط کارشناسان دارویی دانشگاه علوم پزشکی از لحاظ موضوع قاچاق و تقلبی و یا به اصطلاح غیرواقعی بودن کالاها بررسی فنی شوند.

راستین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله توزیع کالاهای ممنوعه و غیر بهداشتی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا اداره اطلاعات و تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

لازم به ذکر است پزشکان بارها در مورد عوارض ناشی از استفاده از مکمل های ورزشی غیر استاندارد هشدار داده اند.

براساس توصیه سازمان غذا و دارو مکمل های ورزشی تنها باید از داروخانه ها تهیه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار