نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: یکی از نقاط ضعف موجود در استان عدم وحدت رویه میان نیروهای مسئول و کارآمد است در صورتی که وحدت رویه میان مسئولان وجود داشته باشد، رشد و شکوفایی نیز حاصل می شود.
کد خبر: ۷۷۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 02 September 2019

 

 آیت الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: گیلان یکی از استانهای نزدیک به پایتخت است که از منابع انسانی، مدیران و کارآفرینان با تجربه ای برخوردار است.

وی با اشاره به وجود مواهب الهی همچون دریا ، ساحل ، جلگه و کوه در گیلان تاکید کرد: گیلان ظرفیت های بسیاری برای توسعه همه جانبه دارد و با دارا بودن نیروهای انسانی و منابع دیگر، بستر های لازم برای توسعه فراهم است .

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: باید نقاط ضعف را پیدا کرد و به عقیده من یکی از نقاط ضعف موجود ، عدم وحدت رویه میان نیروهای مسئول ، مدیر و کارآمد است .

وی با اشاره به لزوم افزایش و تحکیم وحدت رویه میان مسئولان تاکید کرد: در صورت افزایش وحدت رویه میان مسئولان رشد و شکوفایی همه جانبه نیز حاصل می شود و باید در سایه حمایت مرکز و وحدت رویه بین مسئولان و همراهی مردم، این نابسامانی ها ساماندهی شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم برداشتن گام های موثر برای توسعه همه جانبه استان و سعادت گیلانیان متذکر شد: مسئولان نباید با پیدا کردن نواقص همدیگر و نمایاندن آن، خودزنی کنند و در صورت رعایت اینگونه موارد در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی، توفیقات خوبی حاصل می شود.

ضرورت اتصال راه آهن رشت به بنادر گیلان

در ادامه محمد صادق حسنی رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز با اشاره به اینکه گیلان به استان اولین ها معروف است گفت: گیلان در حال حاضر مشکلات بسیار ابتدایی ولی اثرگذاری دارد که آلودگی های محیط زیست و مشکلات پسماند در گیلان از مهمترین آن هاست.

وی با بیان اینکه تنها شنیدن سوت قطار در رشت کافی نیست افزود: باید راه آهن رشت به بنادر انزلی ، آستارا و کاسپین متصل شود تا با تکمیل کریدور شمال و جنوب ، راه آهن توجیه اقتصادی داشته باشد .

حسنی با اشاره به مشکلات زیست محیطی در گیلان و آلودگی های رودخانه های زرجوب و گوهر رود و معضل پسماند در استان تصریح کرد: پسماند در جنگل های سراوان درخت ها را خشکانده و لازم است این مسئله و نیز مشکل رودخانه های زرجوب و گوهر رود رشت برطرف شود.

به گزارش ایرنا در مراسمی با حضور وزیر کشور ارسلان زارع به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی و از تلاش های مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان که به سمت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شده، قدردانی شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: رسول فلاحتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار