بیش از ۸۰نفر از کارگران شهرداری اردبیل در قالب کاروان راهیان نور صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۷۷۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ 22 August 2019

اعزام کاروان راهیان نور کارگران شهرداری اردبیل به مناطق عملیاتی کشوربه گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گفت: بیش از ۸۰نفر از کارگران شهرداری اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و از یادمانهای جنگ در شلمچه، هویزه، والفجر۸ و سایر مناطق بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف از اعزام کارگران به این مناطق تجدید پیمان و میثاق دوباره با آرمانهای شهداست گفت: امروزه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یک امر ضروری برای نهادهاست که شهرداری اردبیل نیز به نوبه خود با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور بخشی از این تکلیف را ادا می کند.

لطف اللهیان ضمن تقدیر و قدردانی از سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل جهت اجرای چنین برنامه های فرهنگی بیان کرد: شهرداری یک نهادی خدماتی است و در زمان جنگ نیز پای کار و خدمت بوده است و اگر چنانچه نیازی برای دفاع احساس شود امروز نیز به عنوان پای پیاده نظام نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه عزمت خون شهدا بر هیچ‌کس پوشیده نیست افزود: تداوم تفکر شهدا یک وظیفه عمومی است و امیدواربم به برکت این سفر توسعه و بهبود شرایط کلانشهر اردبیل را شاهد باشیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار