مدیرکل حج و زیارت استان ایلام:
مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام سامانه سماح تاکنون 1043 ایلامی در قالب 690 گروه جهت حضور در پیاده‌روی اربعین در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۷۷۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 03 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سید حمید مصطفایی مدیرکل حج و زیارت استان ایلام، گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام سامانه سماح(یکم شهریور) تاکنون 1043 ایلامی در قالب 690 گروه جهت حضور در پیاده‌روی اربعین در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: زائران برای شرکت در مراسم اربعین سال‌جاری می‌توانند از نوزدهم شهریور(10 محرم ) تا هفتم آبان بدون نیاز به دریافت روادید و به شرط ثبت‌نام در سامانه سماح همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین امام حسین(ع) وارد کشور عراق شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان بیان کرد: ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی به نشانی https://samah.haj.ir  از اول شهریور آغاز شد.

وی عنوان کرد: با توجه به لغو روادید پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال بیش از 3 میلیون نفر با تردد از مرز مهران در کنگره بین‌المللی اربعین حضور پیدا کنند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: مردم استان همواره در طول سالیان گذشته در ایام اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زوار آقا امام حسین(ع) بوده و افتخار پایتختی خادمی زوار سیدالشهدا(ع) نصیب مردم ولایتمدار  ایلام شده است.

گفتنی است، مرز مهران از پل زائر به سمت پایانه مرزی مهران به‌عنوان گلوگاه اصلی تردد زوار اربعین است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار