استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: در استان وحدت و همدلی مثال زدنی بین دولت با دیگر نهادها و ارگان‌های مهم کشور از جمله سپاه پاسداران برقرار است.
کد خبر: ۷۷۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 04 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی همچنین در دیدار با سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و معاونین ایشان از تلاش‌ها و زحمات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در اربعین ۹۷ و سیل فروردین ماه ۹۸ تقدیر کرد و گفت: در استان وحدت و همدلی مثال زدنی بین دولت با دیگر نهادها و ارگان‌های مهم کشور از جمله سپاه پاسداران برقرار است.

در این دیدار که سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان نیز حضور داشت، سلیمانی دشتکی پای کار بودن سپاه و بسیح در کنگره بزرگ اربعین را بی بدیل خواند و افزود: این وحدت و همدلی بر تمام امور استان وجود دارد و انشاءالله در اربعین پیش رو نیز با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

استاندار ایلام ضمن تشریح اقدامات انجام شده در بحث اربعین و قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان افزود: امروز تمام مجموعه‌ها و نیروهای دلسوز استان تمرکز خود را بر دو مقوله مهم اربعین و بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گذاشته‌اند و در این زمینه حضور مستمر و تعامل و همکاری سپاه و بسیج با مجموعه دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: زیرساخت‌های اربعین در استان با روند مطلوبی در حال انجام است و در این میان پروژه‌های خوبی نیز توسط نیروهای سپاه و قرارگاه خاتم در حال انجام است.

وی در ادامه به پروژه‌های راه سازی، استراحت گاه‌های متعدد در پایانه مرزی و تکمیل مجتمع سید الشهدا (ع) که توسط سپاه در حال انجام است، اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی در راستای خدمت رسانی به زوار توسط دولت با همکاری این ارگان مهم در حال اجرا است و به موازات این اقدامات بحث راهیان نور و برگزاری کنگره شهدا در استان نیز در دستور کار است.

در این نشست سردار سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب استاندار ایلام با مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در استان گفت: بسیج و سپاه همچون گذشته در برگزاری مراسم باشکوه اربعین و کمک و امداد رسانی به مناطق سیل زده استان پای کار خواهد بود و همکاری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار