شادی حاضری اولویت نخست کاری کمیسیون “گردشگری و اقتصاد هنر” اتاق بازرگانی البرز را رفع موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری ها با هدف تامین امکانات و نیازهای گردشگری عنوان کرد.
کد خبر: ۷۷۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 05 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس کمیسیون "گردشگری و اقتصاد هنر" اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت ویژه حضور گردشگران داخلی و خارجی در ایجاد اشتغال و پویائی اقتصاد استان گفت: از بانک ها انتظار داریم با ارائه تسهیلات صاحبان سرمایه را در ایجاد امکانات و خدمات گردشگری یاری دهند.

این مسئول افزود: البرز از طبیعت بسیار زیبا و دیدنی و آثار فرهنگی و تاریخی فراوان برخوردار است، لذا درصورت تشویق صاحبان سرمایه در مسیر توسعه گردشگری به ویژه احداث هتل های مناسب ، استان البرز در میان مدت به عنوان‌ یک قطب مهم گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون “گردشگری و اقتصاد هنر” اتاق بازرگانی البرز به تاکیدات استاندار بر اهتمام ویژه مدیران استان در رونق صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: ما در نشست های کارشناسی این کمیسیون موانع توسعه گردشگری را ریشه یابی می کنیم و نتایج حاصله پس از طرح در کارگروه مربوطه برای اتخاذ تصمیمات لازم در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شادی حاضری در ادامه این گفتگو ضرورت ارتقاء تولید صنایع دستی در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تولید و عرضه صنایع دستی در رونق گردشگری و افزایش جذب توریست بسیار موثر است.

وی در پایان گفت: البرز دارای هنرمندان بسیار خوب و با ذوقی است، لذا ما در پی آنیم تا از وجود این عزیزان هنرمند در مسیر تقویت و ارتقاء سطح صنایع دستی گام برداریم تا همراه با آن استانمان رونق گردشگری و افزایش جذب توریست را نیز تجربه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار