استاندار مرکزی:
آقازاده استاندار مرکزی در پنجمین نشست ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان، گفت: این استان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید میزبان ۵۰۰ مهمان ملی و خارج استانی است.
کد خبر: ۷۷۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 05 September 2019

سید«علی آقازاده» روز پنجشنبه در پنجمین نشست ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، افزود: ظرفیت اقامتی و رفاهی این استان برای حضور  مهمانان و شخصیت‌های ملی باید به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اظهار داشت: هتل، مهمانپذیرها و اماکن اقامتی باید برای اسکان مهمانان در استان آماده باشند و از اقامت مهمانان در یک مکان خودداری شود.

استاندار مرکزی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های  اجرایی با هدف همکاری و برگزاری مطلوب این کنگره ملی باید مورد توجه مسئولان و مدیران استان قرار گیرد.

آقازاده افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی استان همکاری قابل قبولی برای برگزاری اجلاسیه‌های این کنگره داشته‌اند اما برخی دستگاه‌ها باید جبران گذشته را در برنامه خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: لازم است از ظرفیت هیات‌های عزاداری در ایام محرم برای برگزاری بهتر و موثرتر روند اجرایی این کنگره استفاده شود.

استاندار مرکزی گفت: پیام شهدا باید در این کنگره به مردم به ویژه نسل جوان منتقل شود و جوانان به عنوان مخاطب اصلی آن هستند.

آقازاده افزود: سپاه روح الله تلاش‌ها و اقدامات خوبی برای برگزاری اثرگذار کنگره متحمل شده‌ است و می‌طلبد همه دستگاه‌ها و دوایر دولتی دین خود را به شهدا ادا کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های استان همکاری لازم برای تامین ۲۱۷ دستگاه اتوبوس، ۵۰ دستگاه خودرو سبک و تهیه ۱۰ هزار صندلی داشته باشند.

دبیرکل کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: مساجد و هیات‌های مذهبی ظرفیت‌های مناسبی هستند که باید از آن‌ها برای برگزاری این کنگره استفاده شود.

سرهنگ پاسدار«محسن کریمی» افزود: تولید محتوا همراه با خلاقیت باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از ۸۰۰ هزار سندی که برای استان مرکزی تهیه شده محتوای مناسبی کسب کرد.

وی اظهار داشت: برخی رسانه‌های استان از جمله خبرگزاری‌ها همکاری مطلوبی برای برگزاری این کنگره نداشته‌اند و تا فرصت است به این جریان فرهنگی استان بپیوندند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تهیه ۲۷ نماد شهید، ۶۰۰ اثر نقاشی از کودکان زیر ۱۲ سال، ۱۰۰ نشست خبری با اصحاب رسانه، ۸۰ تئاتر خیابانی، تولید ۲۳ فیلم کوتاه، تولید ۲۰ موشن گرافیک، چاپ ۱۳۰ عنوان کتاب و بیش از ۱۰۰ هزار سند دفاع مقدس از جمله فعالیت‌هایی است که برای برگزاری این کنگره انجام شده‌است.

سردار کریمی افزود: ۲۸ شهریور ماه جاری اجلاسیه ارتش و یک‌هزار و ۴۰۰ سردار شهید در استان برگزار می‌شود.

ایجاد موزه حضرت امام خمینی(ره)، راه‌اندازی بنیاد امام‌خمینی(ره) و بنیاد بین‌المللی قرآن کریم، همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره از جمله مصوبات این نشست بود.

کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۱ مهرماه جاری در اراک برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار