معاون اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:پتعاونی ها می توانند از ظرفیت های ایجاد شده و حمایت های دولت در بحث مهارت آموزی در محیط کار واقعی، تسهیلات روستایی و همچنین یارانه دستمزد استفاده و از بخشش جرائم بانکی زیر یک میلیارد ریال نیز بهره مند شوند.
کد خبر: ۷۷۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 07 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حیدر نعمتی در آیین چهارمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان ایلام اظهار داشت: تعاونی ها می توانند با مهارت آموزی و همچنین بروز رسانی آموزش های مورد نیاز اعضا براساس شرایط زمان برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اکنون تعاونی ها می توانند از ظرفیت های ایجاد شده و حمایت های دولت در بحث مهارت آموزی در محیط کار واقعی، تسهیلات روستایی و همچنین یارانه دستمزد استفاده و از بخشش جرائم بانکی زیر یک میلیارد ریال نیز بهره مند شوند.

معاون استاندار ایلام از تعاونی های فعال در بخش مواد غذایی و بهداشتی، صنایع دستی و سوغات خواست در ایجاد نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات خود در مسیر زوار در ایام اربعین فعال و از فروش محصولات برای خود درآمد کسب کنند.

نعمتی افزود: محدودیت منابع نداریم ، تعاونی ها می توانند با ارایه طرح هایی که به تکمیل زنجیره ارزش کمک می کند تسهیلات دریافت و از همه ظرفیت های موجود در راستای ارتقا فعالیت ها بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: دستگاه های مختلف در کنار تعاونی ها هستند و اکنون هنر مدیران عامل تعاونی هاست که با دانش و مهارت آموزی اعضا به افزایش قدرت رقابت پذیری خود با سایر تعاونی استان های دیگر کمک کند.

نعمتی گفت: فلسفه وجود شرکت تعاونی از صدر اسلام تاکنون مورد تاکید بوده زیرا هم فکری و همکاری می تواند منجر به نتیجه مطلوب و بهبود شرایط شود.

شیان ذکر است ،  در این نشست چند نفر از مدیران عامل شرکت های تعاونی های مختلف استان به بیان مسایل و مشکلات خود اعم از بیمه تامین اجتماعی، مالیات، برخورداری از مشوقات و تسهیلات یارانه دار و ... پرداختند.

در ادامه این نشست از تعاونی های برتر استان در بخش درمان، مصرف کارکنان، تعاونی مسکن، تعاونی بخش دامپروری، تعاونی کشاورزی، تعاونی توانبخشی، تعاونی صنعتی و ... با اهدا تندیس و جوایزی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار