کد خبر: ۷۷۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 08 September 2019
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صبح امروز و ساعاتی پیس در اثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری پراید با کامیون در محور یاسوج به اقلید، یک نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ سرهنگ ویسی پور در تشریح این خبر گفت: در حدود ساعات ۹ و ۳۰ دقیقه امروز و در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی و جرحی در کیلومتر ۱۵ محور یاسوج به اقلید، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس راه  برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد در اثر تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید  و یکدستگاه کامیون در محور کاکان (جاده یاسوج  به اقلید) متاسفانه در این سانحه مرگبار ، دو نفر کشته و یک نفر از سرنشینان پراید زخمی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مصدوم با خودروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد، بیان کرد: با بررسی فنی کارشناسان پلیس‌راه ، علت تامه این تصادف ؛ تجاوز به چپ ناشی از سبقت و سرعت غیر مجاز از ناحیه خودروی پراید اعلام شد .

رییس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با ارائه توصیه‌های لازم به رانندگان از آنان خواست ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار