مدیرکل کمیته امداد استان قزوین : تاکنون مشارکت مردم خیر استان قزوین در جشن عاطفه ها به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۷۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 08 September 2019

مشارکت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مردم خیر استان قزوین در جشن عاطفه ها

به گزارش تابناک قزوین،مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اجرای جشن عاطفه ها با توجه به فضای محرم سال جاری بیان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه ها با شعار "با رنگ مهر رویایی را بسیازیم" هفتم و هشتم شهریور ماه برگزار شد که در میادین و نقاط مختلف شهر پذیرای کمک و هدایای اقشار مختلف بودیم.

وی ادامه داد: تاکنون مشارکت مردم استان قزوین در جشن عاطفه ها به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است و جمع آوری کمک های مردمی در دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کار توزیع لوازم التحریر جمع آوری شده و خرید سایر لوازم مورد نیاز دانش آموزان آغاز شده و بخش قابل توجهی از کار توزیع نیز اجرایی شده و قطعاً با برنامه ریزی های انجام شده، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند قبل از آغاز مدارس، انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها با حال و هوای مهر حسینی در ۱۰ مهر ماه در سطح مدارس استان برگزار می شود تا همچون سال های گذشته دانش آموزان نیز در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

مومنی عنوان کرد: دانش آموزان در مرحله دوم جشن عاطفه ها کمک های خود را در مدارس جمع آوری کرده و با همکاری معلمان و اولیای دانش آموزان برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که حجم کمک ها از میزان نیاز دانش اموزان نیازمند یک مدرسه افزون تر باشد و یا در صورتی که مدرسه برخوردار و دانش آموز نیازمند نداشته باشد، کمک های جمع اوری شده در تعامل مسئولان مدارس برخوردار برای مدارس کم برخوردارتر صرف می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: اولویت کمک های جمع آوری شده کمک نقدی است چراکه دانش آموزان به غیر از لوازم التحریر به پوشاک و لوازم  دیگری هم نیاز دارند .وی با اشاره به استمرار جمع آوری کمک های خیران برای دانش آموزان نیازمند گفت: یکی دیگر از کمک های مورد نیاز برای دانش آموزان که در طول سال بدان نیاز دارند موضوع شرکت در کلاس های تقویتی است که در این خصوص ضمن دریافت کمک های نقدی، آمادگی داریم تا در صورت تمایل دبیران، از تجربیات و دانش آنها برای ارتقای تحصیلی فرزندان نیازمند استفاده کنیم

.مومنی یادآورشد: عموم مردم استان می توانند از طریق کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار