سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برقراری تمهیدات ویژه برگزاری ایمن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 09 September 2019

ابراهیم قنبری اظهار کرد: در راستای تامین ایمنی و برگزاری باشکوه‌تر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، سازمان آتش‌نشانی با شناسایی مسیرهای دارای گره‌های ترافیکی و نقاط اجتماع عزاداران حسینی، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به آماده‌باش کلیه ایستگاه‌های عملیاتی و استفاده حداکثری از امکانات، افزود: در این ایام، تیم‌های واکنش سریع خودرویی مجهز به سیستم اطفای حریق روت‌فایر در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شریعتی و خیابان سلمان فارسی که جزو مسیرهای اصلی تردد دسته‌های عزاداری هستند، مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: استقرار تیم‌های موتورسوار دو نفره مجهز به سیستم اطفای حریق پرتابل AFT در مسیرهای اصلی راهپیمایی و اماکنی که امکان تردد خودرو در آنها وجود ندارد، از دیگر تمهیدات اندیشیده شده است.

قنبری با اشاره به برقراری گشت‌های خودرویی مدیران مناطق چهارگانه عملیاتی، تصریح کرد: استقرار پنج دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات در تقاطع‌های اصلی و میادین شهر جهت آمادگی هر چه بیشتر در مواجه با حوادث احتمالی نیز پیش‌بینی شده است. گلاب‌پاشی در مسیرهای راهپیمایی عزادارن حسینی توسط خودروهای پیشرو نیز انجام خواهد شد.

وی توصیه کرد: شهروندان ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه، مراتب را سریعاً با سامانه 125 به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده و مسیر را برای خودروهای امدادی و انتظامی باز نگهدارند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار