محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و نیز پایان هفته در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 09 September 2019

 محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و نیز پایان هفته در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات استان گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ امروز دوشنبه ۱۹ شهریور تا ۲ بامداد شنبه ۲۳ شهریور در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی افزود: تردد همه وسایل نقلیه روز‌های جمعه و شنبه (۲۲و۲۳ شهریور) از ساعت ۱۵تا۲ بامداد روز بعد مسیر رودهن به سمت شمال ممنوع و از ساعت۱۷ همان روز تا ۲بامداد روز بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه می‌شود.
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد همه تریلر ها، کامیون و کامیونت در جاده کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۳ روز‌های سه‌شنبه (عاشورای حسینی)، جمعه و شنبه تا ۲بامداد روز بعد مسیر کرج به شمال ممنوع و ساعت۱۷ همان روز‌ها تا ساعت ۲بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه است.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه ممنوع بودن تردد تریلی در جاده سوادکوه از ساعت ۸تا۲۴ روز جمعه از در دستور کار قرار دارد به هیات‌های مذهبی توصیه کرد: تا حدامکان وارد راه‌های اصلی نشوند. همچنین جوانب ایمنی مانند استفاده از البسه مناسب (نورتاب) و داشتن تجهیزات روشنایی کافی را رعایت کرده و با پلیس راه منطقه همکاری و هماهنگی لازم را بعمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار