معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۵۵۹ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 12 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی نقل از ایرنا «جعفر اصغری» امروز پنجشنبه  گفت‌: این محموله برنج وارداتی با هدف تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این برنج وارداتی از نوع هندی دانه‌بلند است که هر کیلوگرم آن با نرخ مصوب ۶۶ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: بیش از ۴۵ درصد این سهمیه برنج در اراک و بقیه در سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

اصغری بیان کرد: ۲۸۰ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال و ۹۳ تن مرغ‌منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۲۵ هزار ریال با هدف تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر در نقاط مختلف استان مرکزی در حال توزیع است.

وی اظهار داشت: توزیع ۱۸۶ تن گوشت قرمز منجمد، ۵۵۹ تن روغن در بسته‌های پنج و ۱۶ کیلوگرمی و ۱۹ تن چای نیز از دیگر اقلام طرح محرم است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: میزان تخصیص این اقلام بر اساس سرانه جمعیتی استان صورت گرفته و نحوه توزیع آن‌ها در نشست ستاد هماهنگی توزیع نذورات استان کارشناسی شده است.

اصغری توضیح داد: روسای هیات‌های مذهبی نقاط مختلف استان باید برای دریافت سهمیه نذری به اداره تبلیغات اسلامی اراک مراجعه و نسبت به دریافت حواله اقدام  کنند و از طریق اتحادیه کارکنان دولت اقلام خود را تحویل بگیرند.

وی افزود: در صورتی که متقاضی سهمیه نذورات کم باشد یا به هر دلیلی افزون بر رقم تخصیصی تقاضا شود، امکان جابه‌جایی این اقلام در سطح فروشگاه های بزرگ استان با همان قیمت مصوب وجود دارد.

بیش از ۲ هزار هیات مذهبی در نقاط مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

استان مرکزی یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار