سوهان محمد سیمای قم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر جمعه میزبان آذرخش بندرعباس بود که در ثانیه های پایانی این مسابقه توانست با زدن گل دوم، از شکست در یک بازی خانگی نجات یافته و به تقسیم امتیازات با میهمان خود رضایت دهد.
کد خبر: ۷۷۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸ 14 September 2019

 

به گزارش تابناک قم، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با هفت بازی همراه بود که در یکی از این رقابت ها، سوهان محمد سیمای رده چهارمی به مصاف آذرخش بندرعباس که با هشت امتیاز قعر نشین این لیگ است، رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سوهان محمد سیمای قم برای کم کردن فاصله با صدر جدول و آذرخش بندرعباس برای جدا کردن خود از قعر جدول نیاز به برد این مسابقه بودند که در نهایت این تیم محمد سیمای قم بود که با نمایش بازی بهتر نتیجه این مسابقه را بن نفع خود به پایان رساند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما که از حمایت حدود ۲ هزار تماشاگر خود برخوردار بود، از همان ابتدای مسابقه بازی هجومی را در دستور خود داشت ولی در دقایق ابتدای این رقابت هر دو تیم موفق به خلق موقعیت هایی بر روی دروازه یکدیگر شدند و تماشاگران شاهد بازی پایاپای در نیمه اول بودند تا ۲۰ دقیقه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، این تیم سوهان محمد سیما بود که بهتر بازی کرد و پس از چند موقعیت سرانجام توانست دروازه آذرخش را فرو بریزد و نتیجه را در دقیقه دقایق ابتدایی این نیمه با شوت سرکش مهدی فتحی یک بر صفر به نفع خود تغییر دهد. در ادامه بازی و در حالی که این تیم محمدسیما نبض بازی را در دست داشت و موقعیت افزایش گل های خود را داشت، ولی این تیم آذرخش بود که از غافلگیری بازیکنان حریف خود استفاده و گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که تیم سوهان محمد در تلاش بود تا از امتیاز میزبانی و فشار هواداران پر شور خود برای تغییر نتیجه استفاده کند که در کمال ناباوری و بهت تماشاگران این تیم سوهان محمد بود که برای بار دوم دروازه خود را باز شده دید. در لحظات پایان این بازی در حالی که تماشاگران ناامید سوهان محمد در حال ترک سالن مسابقه بودند، روح الله ایثاری در حرکتی تیمی موفق به گل دوم این تیم شد.

از جمله حواشی این دیدار که با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار شد، خراب بودن اسکوربورد سالن برگزاری این مسابقه بود که با اعتراض کادر فنی تیم سوهان محمد سیمای قم همراه بود. مداحی و سینه زنی به مناسبت شهادت اباعبدالله(ع) در فاصله ۲ نیمه از دیگر حواشی این مسابقه بود. مصدومیت یکی از بازیکنان آذرخش و خروج وی به بیرون زمین توسط تیم اورژانس از دیگر حواشی این مسابقه بود.

تیم سوهان محمدسیمای قم، پیش از این با ۹ بازی، پنج برد، ۲ مساوی و ۲ باخت، با ۱۷ امتیاز و تفاضل مثبت هشت در رده چهارم و تیم آذرخش بندرعباس نیز با ۱۰ بازی، ۲ برد، ۲مساوری و ۶ باخت و با هشت امتیاز و تفاضل منفی ۱۴ در رده آخر لگ چهارده تیمی این رقابت ها قرار داشت.

سوهان محمد سیما در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، میهمان ملی حفاری اهواز رفته بود که با وجود اینکه این تیم ۲ بر یک از میزبان خوزستانی خود جلو بود، به دلیل فحاشی های مکرر برخی تماشاگران، توسط داور نیمه تمام ماند تا نتیجه نهایی این رقابت توسط کمیته انضباطی تعیین شود. اگر چه رای این کمیته تا کنون صادر نشده است ولی قطعی بودن اعلام نتیجه پنج بر صفر به سود تیم محمد سیما حتمی ست که با نهایی شدن این رای، تیم محمد سیما با ۲۰ امتیار به دلیل تفاضل گل بهتر تا رده دوم این رقابت ها نیز صعود می کند.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم آذرخش بندرعباس، حفاری اهواز، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون، مقاومت البرز، گیتی‌پسند اصفهان، هایپرشهر شاهین شهر، ارژن شیراز، اهورا بهبهان، سوهان محمد سیما قم، شاهین کرمانشاه، شهروند ساری و فرش‌آرا مشهد برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار