رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت : امسال ۱۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای بهبود سطح کیفیت زندگی مردم استان تدوین و تهیه شده است که این طرح ها با همکاری اداره کل استاندارد خوزستان عملیاتی خواهند شد.
کد خبر: ۷۸۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 15 September 2019

امید حاجتی در حاشیه شورای استاندارد در محل سرسرای استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش کیفیت  زندگی مردم  در خوزستان بیان کرد:  از جمله این برنامه ها  افزایش سطح ایمنی جایگاه سوخت CNG، بررسی میزان دقت و صحت ترازوهای اصناف، بررسی کیفیت پخت نان های سنتی، پایشکیفیت آب شرب، کنترل وضعیت بهداشت مدارس، بررسی سلامت و بهداشت عرضه فراورده های لبنیات سنتی در سطح استان،  نظارت بر سلامت پخت شیرینی، تعیین ایمنی شهرهای بازی، کنترل استاندارد تجهیزات پزشکی، کنترل سلامت تولیدات کشاورزی، تعیین کیفیت خدمات نمایندگی های خودرو ها در استان و بررسی کیفیت آب استخرهای استان است که برای تعیین این طرح ها تحقیقات لازم انجام گرفته است.

وی گفت: عمده طرح هایی که بر کیفیت و سلامت زندگی مردم دخالت دارد با همکاری اداره کل استاندارد خوزستان بررسی و تدوین شده و عملیاتی خواهند شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: به عنوان مثال در بخش وضعیت ایمنی آسانسورها در استان در سطح و جایگاه مناسبی قرار نداریم و آمار بالایی از آسانسورهای استان نواقص بحرانی دارند و می توانند باعث بروز حوادث ناگواری شوند.

حاجتی افزود: تاثیر عملیاتی کردن این طرح ها با همکاری دادستانی و اداره کل استاندارد و برخورد جدی با افرادی که با اجرای قوانین استاندارد مخالفت می کنند را بر افزایش سطح کیفیت زندگی مردم خواهیم دید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار