با حضور وزیر نیرو؛
با حضور وزیر نیرو، ٢٠ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 15 September 2019

به گزارش تابناک یزد، با حضور رضا اردکانیان ‌وزیر نیرو‌، محمدعلی طالبی استاندار و آرش نواب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، ٢٠ پروژه توزیع برق استان با اعتبار نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان در مرکز دیسپاچینگ و فوریت های یزد و به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان های مختلف به بهره‌برداری رسید.
اردکانیان در سفر به استان یزد ‌افتتاح این پروژه ها را که در پنج بخش شامل تولید پراکنده ، توسعه فیدر، رینگ و مانور، برق‌رسانی و تامین روشنایی معابر می باشد را موجب تقویت شبکه توزیع نیروی برق استان دانست.
از مهم ترین این پروژه‌ها می توان به بهره برداری از نیروگاه تولید پراکنده ٨ مگاواتی توان نیروی الماس در شهرستان میبد و نیروگاه دو مگاواتی آماج ساخت شهرستان تفت در حوزه تولید پراکنده اشاره کرد.
در بخش توسعه فیدرهای خروجی، پروژه فوق توزیع میبد و مزرعه کلانتر این شهرستان و همچنین پست فوق توزیع خضرآباد افتتاح شد.
احداث فاز نخست رینگ فراغه شهرستان ابرکوه، فاز نخست رینگ شبکه آسفیج شهرستان بهاباد و برق‌دار شدن خط ۱۳۲ کیلوو‌لت هرات چاهک در شهرستان خاتم در حوزه رینگ و مانور به بهره برداری رسید.
در بخش برق‌رسانی، برق‌رسانی به فاز دو‌م واحدهای بنیاد مسکن خرانق شهرستان اردکان، اصلاح ولتاژ شهرستان اردکان با نصب شش مجموعه ترانس و فاز نخست برق‌رسانی بازار بزرگ سرامیک میبد نیز افتتاح شد.
در بخش تامین روشنایی معابر ٨ پروژه شامل: روشنایی سه روستا‌ی شمسی، ‌زربند و تقویه در شهرستان اشکذر، تامین روشنایی بلوار ولیعصر و شهرک امام حسین(‌ع) بافق، بلوار طراوت شهرستان بهاباد، روشنایی بلوار ‌آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان تفت، بلوار ابویی خاتم، شهرک آیت الله حائری شهرستان میبد، روشنایی ورودی روستای شحنه و بلوار امام حسین(‌ع) اکرم آباد یزد به بهره برداری رسید.
در این مراسم از فهرست بهای واحد پایه رشته شبکه های توزیع نیروی برق که با تلاش کارشناسان دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق یزد برای نخستین بار در کشور تدوین شده است با حضور وزیر نیرو و استاندار یزد رونمایی شد.
گفتنی است در سفر وزیر نیرو به استان یزد ۳۴ پروژه آب و برق با اعتبار ١٠١ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار