فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد از انهدام باند سارقان پنل های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی یکی از استان همسایه و کشف 238 پنل خورشیدی به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 18 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت پنل های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی یکی از استان های همسایه و انتقال و اختفای آن در شهرستان اشتهارد، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان در یکی از روستاهای شهرستان اشتهارد شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت پنل های خورشیدی  با همدستی 5 تن از دوستانش اقرار کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی همدستان این متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر کردند افزود: کارآگاهان در بازرسی از محل مورد نظر 238 پنل خورشیدی مخفی شده در زیر خاک را کشف کردند.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان ارزش اموال کشف شده 6 میلیارد ریال برآورد شده که همه آن ها پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان به دستگاه قضائی تحویل داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار