کد خبر: ۷۸۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ 18 September 2019

ماموران انتظامی ۹ هزار و ۶۹۲ عدد قرص روانگردان از یک واحد صنفی متخلف در قائمشهر کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مازندران ؛  فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ محمدولی مرادی از دستگیری یک فروشنده قرص‌های غیر مجاز در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در بازرسی از واحد صنفی متعلق به این متهم ۹ هزار و ۶۹۲ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز و روانگران کشف شد.

او به اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این بازدید ۵ واحد صنفی و ۴ انبار غیر مجاز مواد غذایی و بهداشتی پلمب و امتیاز ۲ داروخانه در این شهرستان سلب شد.

سرهنگ مرادی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف ۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از این متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با قدردانی از تعامل خوب و اثر گذار مردم این شهرستان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، از آنان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار