مدیرکل بیمه سلامت البرز گفت: 170 میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 19 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سعید جوانشیر در نشست مشترک با نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی   اظهار داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیک در راستای تحقق دولت الکترونیک و حذف دفترچه درمانی در این استان به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: به جز این طرح،   مدتی است طرح رسیدگی الکترونیکی اسناد پزشکی بیماران استان نیز اجرایی شده تا شاهد افزایش   دقت در انجام   امور بیمه‌ای بیماران البرزی باشیم.

جوانشیر در ادامه با اشاره به کاهش بدهی بیمه سلامت به مراکز درمانی در سال جاری افزود: بدهی بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد ۲۲۰ میلیارد تومان بود که امسال ۱۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به وضعیت هزینه‌ای مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت در سال گذشته گفت: حدود ۶۰ درصد هزینه‌های درمانی متعلق به بیمارستان‌های دانشگاهی و   ۴۰   درصد غیردانشگاهی بوده که شامل   ۵۲   درصد بستری و   ۴۸   درصد هزینه سرپایی است  .

جوانشیرگفت : ۸۰ درصد هزینه درمانی بیمه شدگان بیمه سلامت البرز به مراکز دولتی و ۲۰ درصد به مراکز خصوصی پرداخت شده است .

وی در پایان با اشاره به تحت پوشش بیمه قرار دادن مددجویان کمیته امداد توضیح داد: امسال طرح بیمه   ۲۴ هزارمددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در البرز اجرایی شده که تاکنون ۱۲ هزار مددجو دفترچه ویژه درمانی دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار