کد خبر: ۷۸۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 19 September 2019

دانش آموزان بسیجی در قالب طرح هجرت سه، مدارس شهرستان چُرام را مرمت کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صداوسیما ، فرمانده بسیج سپاه ناحیه چُرام گفت: تاکنون بهسازی، مَرمَت و زیباسازی ۵۰ مدرسه در نقاطِ مختلف شهرستان چُرام انجام شده و بهسازی ۵ مدرسه دیگر هم در حال انجام است.
سرهنگ علی اصغر پور بهشت افزود:رنگ آمیزی، نقاشی، خطاطی، مرمت، تعمیرِ میز، صندلی‌ها و جوشکاری و درختکاری در فضای مدرسه، از جمله اقدامات زیبا سازی و بهسازی این مدارس است که به همت جهادگران دانش آموز انجام شد.
وی با بیان اینکه جمعی از دانش آموزان چُرامی با همکاری یکدیگر مدارس این شهرستان را مهیای آغاز سال تحصیلی کردند ادامه داد: ۲۰۰ دانش آموز بسیجی دختر و پسر در قالب اردو‌های جهادی مدارس این شهرستان را بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت کردند.

مرمت مدارس چُرام به همت دانش آموزان بسیجی


مدیر آموزش و پرورش چرام گفت:حرفه آموزی، افزایش روحیه مسئولیت پذیری و غنی سازی اوقات فراغتِ دانش آموزان از اهداف فعالیت‌های گروه جهادی دانش آموزان در این شهرستان است.
صدرالله عزیزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۵ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس در مناطق شهری و روستایی چُرام آماده استقبال از دانش آموزان است افزود: امسال ۵ هزار و ۴۴۶ دانش آموز سال تحصیلی جدید را در شهرستان چُرام آغاز می‌کنند.
رنگ آمیزی، تعویض میز‌های فرسوده، تعمیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و روشنایی مدارس از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار