استاندار فارس گفت: استفاده از محیط زیست باید به سمت مصرف عقلایی برود و میتوان گفت عملکرد محیط زیست فارس در حفظ و توسعه محیط زیست مناسب بوده است.
کد خبر: ۷۸۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 21 September 2019

به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی  در آیین تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان فارس در خصوص حفظ محیط زیست گفت: موضوع محیط زیست یک موضوع چند وجهی است که شامل هوا، جمعیت و جامعه است و باید با توجه به توان محیطی هر پهنه ای نسبت به برنامه ریزی برای فعالیت های زیست محیطی اقدام کنیم.

استاندار فارس اظهار کرد: نباید به گونه ای در محیط زیست رفتار کنیم که محیط پیرامونی دچار مشکل شود البته بارگزاری ناهمخوان و بارگذاری بیش از حد در منابع طبیعی از جمله عوامل از بین برنده محیط زیست است.

وی با اشاره به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست تصریح کرد: نگاهی که به محیط زیست داریم نگاهی مبتنی بر حفظ محیط زیست و توسعه پایدار است توسعه پایدار زمانی ایجاد میشود که در کنار توسعه به دنبال حفظ محیط زیست باشیم.

بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مجلس پشتیبان محیط زیست است گفت: همه تلاش‌ها در مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه زیست محیطی کشور به کار گرفته شده است .

این نماینده شیراز خودروسازی را در چنبره مافیا دانست و گفت: نیمی از آلودگی کلان شهرها ناشی از عدم نصب سیستم‌هایی است که ایران خودرو از آن طفره می رود ، آنها به بهانه تحریم این فیلترها را نصب نمی کنند ، مقاومت در برابر ایران خودرو سخت است اما آنها از ۶ سال فرصت موجود هیچ استفاده نکردند و به بهانه تحریم ، قطعه جلوگیری از آلودگی هوا را نصب نمی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اللهم العن مافیای......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
ای ......غیب گگفت //////////اقای فالگیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
بله همینطوره!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار