کد خبر: ۷۸۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 19 September 2019

اداره کل اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ نفر به جرم اختلاس در اداره کل شیلات استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران خبر داد.

 

۱۳ نفر به جرم اختلاس در شیلات دستگیر شدند

به گزارش تابناک هرمزگان، بنابراعلام روابط عمومی اداره‌ کل اطلاعات که با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی چند ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک شبکه ارتشا و اختلاس در شیلات شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد ضربه قرار گرفت.
در این اطلاعیه آمده است، در جریان این پرونده، ۱۳ نفر از اعضای اصلی اداره کل شیلات و دلالانی که اقدام به ارتشا و صدور مجوز‌های غیرقانونی ساخت شناور‌های صیادی برای افراد فاقد صلاحیت در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
این اطلاعیه می‌افزاید، همچنین در تحقیقات صورت گرفته متهمان دستگیر شده به اخذ ۷ میلیارد تومان وجوه غیرقانونی (رشوه) از صاحبان و نمایندگان کشتی‌های ترالر، تبانی در راستای صدور موافقت‌های اصولی ساخت شناور و نقل و انتقال شناور‌ها به استان‌های همجوار و همچنین تضییع حقوق بیت المال و اختلاس ۱۴.۵ تن محصول از مزرعه پرورش میگوی شیلات در منطقه گواتر چابهار اعتراف کردند.
در این اطلاعیه آمده است، اقدامات غیرقانونی این افراد خسارات قابل توجهی در حوزه صید و صیادی، محیط زیست دریایی و شناور‌های صیادی وارد کرده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار